Site icon השוואת מחירים – מחירון

השוואת מחירים בין רשתות המזון הגדולות

רוב ההוצאות השוטפות במשפחה ממוצעת הן על רכב ועל קניות לבית כמו אוכל, מוצרי הגיינה וניקיון וכן הלאה.

רובנו עורכים קניות לפחות פעם בשבוע בהיקף נרחב, ועל כן ישנה חשיבות רבה היכן לערוך את הקניות, וכאן הכתובת היא בדרך כלל אחת מרשתות המזון הגדולות – שופרסל, מגה, יש, רמי לוי ועוד.

הבדלי מחירים בין הרשתות

על כך שיש הבדל משמעותי בין המחירים במכולת השכונתית לבין רשת מזון גדולה אין עוררין, אבל מה לגבי הבדלי מחירים בין הרשתות השונות? איך יודעים איזו רשת זולה יותר?

לעיתים יש רק רשת מזון גדולה אחת באזור המגורים ואז בדרך כלל היא הכתובת לתושבי האזור, אבל ברוב הפעמים יש יותר מרשת אחת הנמצאת במרחק נסיעה סביר מהבית, ואז כדאי לעשות השוואת מחירים בין הרשתות ולבחור ברשת הזולה יותר. ההבדל במחיר, בעיקר כשמדובר בקנייה בהיקף רחב, יכול להיות משמעותי מאוד.

השוואת מחירים

ניתן למצוא בקלות באינטרנט או בעיתונים השוואת מחירים בין רשתות המזון הגדולות, אולם פעמים רבות סל המוצרים הנבחר אינו משקף קנייה ממוצעת.

כמו כן השוואה זו אינה משקפת את כל הרשתות הקיימות ולעיתים חלק מהמחירים מובאים במסגרת מבצע שאינו משקף את המחיר הרגיל של אותו מוצר.

נוסף לכך רבות מההשוואות מתבססות על קניות שמבוצעות באמצעות האינטרנט ובהן המחירים גבוהים מהרגיל.

חוץ מזה, אף פעם אי אפשר לדעת אם אין אינטרס כלכלי העומד מאחורי השוואה זו – למשל רשת מזון כלשהי יכולה ליזום השוואה כזו ולבחור בכוונה מוצרים שנמכרים אצלה בזול יותר מרשתות אחרות.

טיפים להשוואת מחירים

הדרך הכי טובה עבור כל אדם באופן אישי להשוות בין רשתות המזון הגדולות היא לעשות השוואה כזו בעצמו בין רשתות המזון הרלוונטיות לאזור מגוריו או לאזור עבודתו. זכו שלכמעט כל רשת יש חנות וירטואלית המתפקדת כסניף עצמאי – אז איך עושים זאת? הנה כמה טיפים:

ראו גם:

השוואת מחירי מוצרי חשמל

השוואת מחירי מכונות קפה

השוואת מחירי בר מים

Exit mobile version