השוואת מחירים בין גננים לאחזקה והקמת גינה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

זו לא חוכמה גדולה לשתול צמחייה, כי היא צריכה גם תחזוקה, או במילים אחרות – גינון מקצועי. כיצד מתחילים עם הסיפור של אחזקת ותחזוקת גינוי נוי וציבוריות? במאמר הבא, ריכזנו עבורכם מידע בנושא זה ובחסות אתר גננים פלוס – קראו כאן >>

גינון: על מה נדבר כאן? הוזלת עלויות!

מכיוון שהעלויות של אחזקת גינות יכולות להיות משמעותיות, בלשון המעטה, חשוב לעשות השוואת מחירים. למעשה, לשם כך התכנסנו כאן, אז בלי להכביר במילים, הנה המלצות עבור מחירי תחזוקת גינות. בראש ובראשונה, הכירו את אתר גננים פלוס המאפשר לכם להוזיל עשרות אחוזים על גינון במהלך כל השנה. בין אם אתם צריכים גנן בקיץ או בחורף, גננים פלוס מבצע עבורכם השוואת מחירי גינון בכל רחבי הארץ ובכל עת. שנית, תמיד חשוב לבחון תיקי עבודות של גננים, ושלישית, הקפידו לקרוא חוות דעת של לקוחות אחרים. מה הלאה? מחירים קונקרטיים – המשיכו לקרוא.

גינון

בצעו כאן השוואת מחירי תחזוקת גינות וגינון 

צריכים לברר לגבי מחירי גינון עבור גינות נוי או גינות ציבוריות? מעולה, כי אתר גננים פלוס כולל בתוכו מחירון גינון מומלץ לצרכן, בוא נעזרנו כדי להמליץ לכם על טווחי המחירים הבאים אשר מאפיינים את השוק:

·         תחזוקת גינה פרטית: אם הגינה שלכם היא עד 50 מ"ר וצריכה טיפול שוטף, המחירים הממוצעים ינועו בין כ-300 – 600 ₪ עבור הגעה של פעם בשבועיים. גינות של 100 מ"ר יעלו כ-600 – 1,000 ₪ בחודש הגעה של פעמיים).

·         גיזום שיחים וניכוש: עבור גיזום שיחים של 50 – 100 מ"ר, צפו לשלם כ-450 – 700 ₪ בממוצע, כולל פינוי גזם. עבור ניכוש שיחים ועשבים שוטים, מה שכולל בדרך כלל גם הדברה, צפו לשלם כ-300 – 600 ₪ בממוצע.

·         ניקיון חד פעמי: עבור ניקוי גינה חד פעמי עד 100 מ"ר, המחירים הממוצעים יעמדו על כ-550 – 850 ₪, בעוד כי כיסוח דשא חד פעמי בד"כ יעלה כ-200 – 450 ₪ (עד 25 מ"ר). עבור עיבוד קרקע חד פעמי עד 100 מ"ר, המחירים הממוצעים ינועו בין טווחים של כ-450 – 750 ₪.

לסיכום, עד כמה תחזוקת גינה יקרה בטווח הארוך?

ובכן, זה באמת מאוד תלוי בסוג הגינה שלכם, בסוגי הדקורציה בגינה והאלמנטים השונים בה, בסוגי הצמחים שבחרתם לשתות ועוד. באופן כללי, עלויות תחזוקת גינות יכולות לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים בחודש, לעיתים גם יותר. מכיוון שהמחירים מאוד דינמיים, אנחנו תמיד ממליצים לעשות השוואת מחירי גינון באזור שלכם. ככה מוצאים חברת גינון מקצועית במחירים תחרותיים בשוק. אם אתם מסתבכים עם מציאת חברת גינון מומלצת, תמיד אפשר לפנות לקבלת עזרה בשירות הלקוחות הטלפוני של אתר גננים פלוס – הבית עבור השוואת עלויות תחזוקת גינות וגינון שוטף.

גינון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו