השוואת מחירי חיתולים לתינוקות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

לגדל ילד בישראל זו משימה לא פשוטה אבל חוץ מזה היא גם די יקרה. במיוחד הדברים נכונים לגבי הורים לתינוקות ופעוטות שנאלצים לשלם סכומי כסף גבוהים מאוד עבור מוצרי תינוקות שונים כמו תרכובת מזון לתינוקות (תמ"ל), ביגוד מיוחד, מסגרות חינוך וכן הלאה. בין הפריטים לתינוקות שעלותם גבוהה למדי במיוחד לאור השימוש המתמשך ניתן למצוא את החיתולים.

מרבית ההורים בימינו נוהגים לרכוש עבור התינוק חיתולים חד פעמיים, מתכלים ולא חיתולי בד שאיבדו את מעמדם מן העבר. לאור זאת ולאור קיומם של סוגים רבים ומגוונים כדאי לבצע השוואת מחירים שיכולה לחסוך לא מעט כסף בכל קנייה וקניה ובמיוחד בשימוש מצטבר.

בשורות הבאות נסביר כמה מהדרכים הטובות ביותר לבדיקת המחירים המוזלים והמשתלמים. בנוסף נראה מהי המשמעות של חיתולים לא ממותגים וגם נראה כיצד ניתן להסתייע ברשת האינטרנט בכדי לא לפספס הזדמנויות משתלמות.

כן מותג, לא מותג

כמו שמקובל בלא מעט מוצרים למבוגרים גם עולם החיתולים עבר במהלך השנים מיתוג. במילים אחרות, בתוך המגוון הרחב של חיתולים לתינוקות יש לא מעט מותגים מובילים ולמעשה עד לאחרונה לא היה קל למצוא חיתולים לא ממותגים.

בין אם מדובר בחיתולי האגיס ובין אם מדובר בחיתולי פמפרס, כמו תמיד כאשר רוכשים מותג מוכר וידוע משלמים יותר ולא תמיד בצדק. בעת האחרונה חל מהפך לא קטן בתחום החיתולים כאשר שופרסל החלה לשווק מוצרים ללא מותג במחיר מוזל והחליטה לכלול בכך גם חיתולים.

במקרה זה, הסיסמא שבה בחרה שופרסל (אותו מוצר בפחות כסף) יכולה להיות נכונה אך עם סייג. מדובר בחיתולים תחליפיים, הם לא זהים למותגים הידועים ולא בטוח שלכלל התינוקות הם יתאימו. בהחלט יש טעם לבדוק, להתנסות, לראות מהו הפער במחיר ורק אז להחליט מה עדיף. אגב, גם בין המותגים ניתן למצוא פערים במחירים, בגזרה, בדגמים וכדומה.

הסופרמרקט של ההשוואות

באינטרנט יש לא מעט אתרים ייעודיים להשוואת מחירים. באופן לא ממש מפתיע גם בתחום החיתולים ניתן למצוא כלי עזר להשוואות מקוונות ונדגים זאת באמצעות בחינה של אתר מעניין שנקרא מיי סופרמרקט (כלומר, הסופרמרקט שלי).

האתר נשען על הגל הגדל והולך של צרכנים שעורכים קניות באמצעות אתרי האינטרנט של הרשתות המובילות. באתר ניתן לבחון ולהשוות בצורה קלה בין מגוון מוצרים גדול ובין כל רשתות השיווק הפעילות באינטרנט – אונליין. בין היתר ניתן לבחור ולהשוות גם את מחיר החיתולים ברשת מגה, רמי לוי, יינות ביתן, ויקטורי וכדומה. הנקודה המעניינת היא שקל מאוד להשוות מחיר אמיתי, פר חיתול שכן לצד מחיר לחבילה מצוין המחיר המשוקלל לכל חיתול בודד.

נוסיף ונאמר שמלבד אתר זה יש גם אתרים נוספים שבהם ניתן להשוות מחירי חיתולים ולקחת בחשבון גם ספקים אחרים. בין היתר ניתן להשתמש באתרים כגון זאפ (קטגורית חיתולים/טיטולים), אתר פעוטות, אתר פרייסז, אתר טו בי ממי וכדומה.

מבצעים, הנחות וקופונים

מלבד השוואת מחירים באינטרנט כדאי מאוד להיות ערניים למחירי החיתולים כפי שמפורסם באמצעי תקשורת אחרים, בעיתונות, באתרי קופונים ובפרסומים אחרים. לא מעט בעלי עסקים וכן גם רשתות (כגון רשתות הפארמים, למשל) מתייחסים לחיתולים כאל מוצר שמושך לקוחות והורים צעירים. לכן, ניתן לפעמים למצוא מבצעים משתלמים ביותר בין אם בהנחה ובין אם במבצעי שניים במחיר אחד או הצעות אחרות.

מכיוון שחיתולים הם מוצר שיכול להחזיק מעמד זמן רב ניתן בהחלט לרכוש גם מלאי, שיהיה בבית, בתנאי שהמחיר באמת משתלם. עם זאת, כדאי לעשות זאת רק לגבי דגם מוכר, שאיכותו והתאמתו לעולל האישי נבדקה בעבר.

ראו גם:

השוואת מחירים חיתולים למבוגרים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו