השוואת מחירים להסעות לחתונה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אם סיפרו לכם שעדיף למצוא הסעות לחתונה באתר טופ הסעות, בעצם סיפרו לכם על האופציה שכולנו רודפים אחריה בימינו – השוואת מחירים בין נותני שירותים. איך זה מתבצע וכמה אתם עתידים להקל על הכיס? – קראו כאן להוזלת עלויות הסעה >>

הכירו את טופ הסעות – יותר יתרונות מאשר השוואת מחירים

רגע לפני שאתם מזמינים שירות הסעה לחתונה או לכל אירוע אחר ברחבי הארץ, האם לקחתם רגע כדי לעשות סקר שוק נאות? השוק כיום גדוש בהמון נותני שירותים שונים, וההמלצה שלנו היא לעשות תמיד השוואת מחירים בין חברות הסעות לחתונות, מה שאמור להקל על הכיס שלכם בעשרות אחוזים. בעוד כי הסעות לחתונה מוצאים בטופ הסעות, היתרונות של אתר זה כוללים יותר מאשר רק השוואת מחירים. מעבר לאופציה של השוואת עלויות הסעת חתונה, אפשר גם למצוא באתר טופ הסעות מחירון הסעה, טיפים לבחירת חברת הסעה, מידע מקצועי בתחום, שירות לקוחות טלפוני ועוד. 

הסעות לחתונה

בואו נשווה מחירי הסעות לחתונות

בעזרת מחירון טופ הסעות, מצאנו את התשובות השונות לשאלה: כמה עולה הסעה לחתונה בחלקי הארץ השונים? ע"פ מחירון הסעות באתר טופ הסעות, אלו הם טווחי המחירים הממוצעים והמומלצים בשוק:

·         השכרת אוטובוס לחתונה: אם תרצו לשכור את האוטובוס לכיוון אחד עד 50 ק"מ, המחיר הממוצע ינוע בין כ-800 – 1,600 ₪. עבור הסעה הלוך חזור תשלמו כ-1,000 – 1,800 ₪ (50 ק"מ כל כיוון). צריכים עד 100 ק"מ? צפו לשלם כ-1,500 – 2,700 ₪ עבור הסעה הלוך חזור.

·         השכרת מיניבוס לחתונה: המחירים הממוצעים ינועו בין כ-600 – 1,000 ₪ עבור הסעה של 30 ק"מ לכיוון אחד, בעוד כי הסעת הלוך חזור תעלה כ-1,300 – 2,200 ₪ עד 100 ק"מ. עד 50 ק"מ הלוך חזור, צפו לשלם כ-800 – 1,500 ₪.

כמה עולה השכרת לימוזינה או מונית גדולה?

השכרת לימוזינה לחתונה זה כבר תענוג מסוג אחר, בואו נגיד אישי ואינטימי יותר. אם אתם רוצים לשכור לימוזינה, יש לקחת בחשבון את הגודל שלה וכן את כמות השעות שתצטרכו אותה. לצורך העניין, לימוזינה ארוכה (עד 8 אנשים) תעלה לכם כ-1,200 – 3,000 ₪ עבור 6 – 7 שעות. אם תצטרכו לימוזינת ג'יפ, המחירים הממוצעים ינועו בין כ-2,000 – 3,500 ₪ בממוצע.

אם אתם רוצים להזמין השכרת מונית גדולה לחתונה, המחירים הממוצעים יהיו עתידים לנוע בין 450 ₪ ל-800 ₪ ומעלה. זאת, עבור הסעה של 8 – 10 נוסעים בלבד. כלי רכב זה הוא כמעט כמו מיניבוס, אבל קטן יותר, ככה שיש לקחת בחשבון כי הוא נדרש בד"כ עבור אירועים קטנים. בסופו של דבר, זה באמת עניין של צרכים, לכן כדאי לעשות סקר שוק לפני שמחליטים החלטה כזאת או אחרת. שימו לב כי המחירים משתנים בין חברות השכרת הרכב השונות, ככה שחשוב לעשות השוואת מחירי הסעות לחתונות. 

הסעות לחתונה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו