השוואת מחירים לקראת גיזום עצים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בסופו של דבר, השוואת מחירים עבור גיזום עצים מתחילה ונגמרת בבחירת האתר הנכון להשוות בו עלויות. כיצד ניגשים לפרויקט מהסוג הזה? כמה אמור לעלות הגיזום? איך להוזיל מחירים? ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנושא – המשיכו לקרוא.

מה קובע את מחיר גיזום העץ?

באופן כללי, מחיר גיזום עצים נקבע לפי סוג העץ, הגובה שלו, סוגי בעיות הגישה שעשויות להיות סביב העץ ועוד. אלה הם הפרמטרים העיקריים אשר משליכים על מחירי גוזמי עצים, אם כי בחלק מהמקרים המחירים יהיו גבוהים בעקבות נסיבות אחרות. למשל, גוזם עצים יכול לגבות מחירים גבוהים יותר כאשר הוא נדרש לבצע עבודה מסוכנת. מתי? לדוגמה: במקרים בהם יש צורך לגזום עץ גבוה אשר מתחכך בעמודי חשמל, או לגזום עץ גבוה במזג אוויר סוער.

גינון

נעשה כאן השוואת מחירי גיזום עצים

רגע לפני השוואת מחירי גיזום וכריתת עצים מכל סוג, בדקנו מספר אתרי גינון באינטרנט, מהם לקחנו מידע והצלבנו אותו בעזרת כמה מקורות שונים. כבר עכשיו נציין כי המחירים להלן הם מדגמיים בלבד, לכן יכולים להשתנות בשטח ברגע האמת. עם זאת, אלו יהיו בד"כ טווחי המחירים הממוצעים עבור גיזום עצים:

·         צפו לשלם כ-300 – 550 ₪ עבור גיזום עץ עד 4 מטרים, כולל עצי פרי מסוגים שונים.

·         אם העץ מגיע עד 7 מטרים, המחירים הממוצעים לגיזום שלו ינועו בין כ-650 – 1,100 ₪, לרבות עצי דקל.

·         עצים גדולים אשר מצריכים גיזום כמובן יהיו יקרים יותר, כאשר אלה אשר גובהם הוא 7 – 15 מטרים יעלו כ-1,200 – 2,400 ₪ עבור גיזום. בדרך כלל, מחיר זה כולל סנפלינג.

·         גיזום עץ פיקוס לא נחשב יקר במיוחד, בעוד כי המחיר לרוב ינוע בין 350 ₪ ל-450 ₪ בממוצע.

חשוב לציין, במקרים רבים אתם תצטרכו להוסיף תשלום על פינוי של הגזם. העירייה לא אמורה לפנות גזם עצים, במיוחד אם הוא כבד. לכן, קחו בחשבון תוספת של כ-700 – 900 ₪ עבור פינוי גזם עם משאית.

האם צריך השכרת מנוף עבור גיזום עץ?

אכן כן, במקרים רבים יש צורך להזמין לא רק גוזם עצים מורשה אלא גם מנוף סל או מנוף מסוג אחר. לא כל סוגי העצים מצריכים השכרת מנוף, אבל אם מדובר על עץ גבוה מאוד אז המנוף עשוי להיות הכרחי. בכל אופן, הן לגבי גיזום עצים והן לגבי השכרת מנוף – תמיד תבצעו השוואת מחירים. ככה תוכלו למצוא את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר שמציעים מחירים תחרותיים. אם אינכם בטוחים מה אמור להיות הצעד הבא שלכם, אז אנחנו נציין שבדרך כלל נהוג להתחיל עם סקר שוק, בדיקת מחירון, בדיקת חוות דעת על אנשי מקצוע וכו'. בסוף, תעשו גם השוואת עלויות גיזום עצים בעיר המגורים הספציפית שלכם.

גינון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו