כך תעשו השוואת מחירים בין דודי שמש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אם אתם שואלים כיצד תעשו בצורה פשוטה ויעילה השוואת מחירים בין מתקיני דודי שמש, או בין דודי השמש עצמם, התשובה נמצאת בגוף השאלה – באתרי השוואת מחירים. בכמה ניתן להוזיל בכיס את העלויות הסופיות? – המשיכו לקרוא >>

איך להשוות מחירי דודי שמש?

זה נכון שלא כל המתקינים נולדו שווים, ובטח שלא כל דודי השמש יכולים להפגין את אותן יכולות חימום מים. זו הסיבה לכך שחשוב לבחור הן את הדוד והן את המתקין בהתאם לצרכים שלכם. אם אתם צריכים מישהו מקצועי באמת עבור עבודת התקנה מורכבת עם בעיות גישה, אל תתפשרו על פחות מאשר מתקיני דודי שמש מוסמכים. כמו כן, אם אתם משפחה מרובת נפשות, אל תתפשרו על דודי שמש קטנים מדי בנפח שלהם. כיצד זה עובד? ובכן, בשלב הראשון, בצעו השוואת מחירי דודי שמש בעמוד המחירים של אתר אשר מתאים למשימה הזאת. בשלב השני, בחרו באיש המקצוע המתאים ביותר לסוג העבודה. עד כדי כך פשוט.

דוד שמש

כמה עולה התקנת דוד שמש? בואו נשווה מחירים!

רוצים לעשות סדר בבלגן ולקבל סוף סוף תשובה חד משמעית לשאלה: כמה עולה להתקין דודי שמש בנפחים שונים? את המידע הבא לקחנו מתוך מחירון טופ דודים – בית השוואת מחירי דודי שמש:

·         התקנת דוד שמש 80 ליטר אמורה לעלות בין 1,900 – 2,500 ₪ בממוצע, כאשר מחיר זה כולל גם את הקולטנים.

·         אם תרצו להתקין דוד שמש 120 ליטרים, המחיר להתקנה זו יהיה עתיד לנוע בין 2,600 ₪ ל-3,100 ₪ בממוצע.

·         כ-1,300 – 2,050 ₪ יהיה טווח המחירים הממוצע עבור התקנת דוד שמש 200 ליטר, ללא קולטים.

·         עבור החלפת דוד שמש עד 180 ליטרים, תצטרכו לשלם כ-1,800 – 3,200 ₪, כולל החלפת קולטים.

כמה הצעות מחירים כדאי לקבל?

אם אתם רוצים לעשות סקר שוק מקיף באמת ברמת ה-360, אנחנו ממליצים לדלות מהשוק לפחות 3 הצעות מחירים שונות עבור התקנת דוד שמש. ככה תוכלו לסקור את השוק מ-א' עד ת' כדי לברר מחירים מדויקים, תוך שאתם גם בוחנים את רמת המקצועיות של המתקינים. בהקשר הזה של הדברים, אנחנו ממליצים תמיד לבקש מהמתקין את רשימת הלקוחות הממליצים עליו. ככה תוכלו לוודא שהוא לא רק נותן לכם מחיר אטרקטיבי, אלא שגם יש לו את היכולת להתמודד עם סוג ההתקנה הנדרשת לכם.

זכרו, בין אם אתם צריכים תיקון או התקנת דוד שמש, תמיד תתחילו עם השוואת מחירי דודים וכן עם בדיקת מחירון אונליין. לא פעם, מתגלים פערים משמעותיים במחירים בין המתקינים השונים, לכן חשוב להיות מוכנים לכך מראש עם הצעות מוכנות ביד. אם תוכלו לקבל יותר מ-3 הצעות מחירים שונות, מה טוב. אם לא, אז 3 אמורות להספיק לכם כדי לברר עלויות מדויקות יותר.

 

דוד שמש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו